Automatisk telefonpassning - Hur fungerar iSvar?

 Samtalen besvaras när du inte kan och hanteras som du önskar.

RÖSTER Vi erbjuder röstinspelningar. Trevliga och professionella telefonröster borgar för en bra kundupplevelse. (Ni kan även spela in själva).

INGA BINDNINGSTIDER Ni förskottsbetalar till er pott och därifrån dras kostnaden. (Aktuellt Saldo anges i samtalsrapporten)

VIDAREKOPPLING Exempel: Ni kan välja att om kunden trycker 5 (akuta ärenden) vidarekopplas samtalet till valfritt nummer.

SAMTALSRAPPORT skickas via e-post eller SMS med information om ärende, tidpunkt, kontaktuppgifter (och aktuellt saldo). Mer information om rapporter hittar du här...

iSvar Standard

(DEMO 08 43737990) Valfri hälsningsfras (Första meningen) med eller utan företags-/föreningsnamnet: "Hej och välkommen till xxxx AB. Kan vi nå dig på telefonnummer………. -tryck 1, annars tryck 2. Vi har tagit emot ditt telefonnummer och kommer att ringa upp dig snarast. Vill du lämna ytterligare information; lämna ett meddelande efter signalen."

iSvar Meny

(DEMO 08 43737033) Upp till 9 knappvalsmenyer, men vi rekommenderar max 5 (fler val upplevs ofta som jobbiga av kunden). "Hej och välkommen till xxxx AB. För försäljning – tryck 1. För support - tryck 2. För övriga frågor – tryck 3. För akuta säkerhetsfrågor – tryck 4 så vidarekopplas ni till väktare."

iSvar Meny+

(DEMO 08 55117100) Förutom tjänsterna i "Standard" och "Meny" erbjuds även undermenyer. Exempel med 5 huvudmenyer: Kunden trycker 4 – "Felanmälan" och hamnar i en undermeny med följande knappval: hissar – 1, vatten- och avlopp – 2, el – 3, fönster – 4 osv.

Ni kan även låta kunden välja att ni återkommer vid Specifika tidpunkter, antingen samma tid varje veckodag eller olika tider beroende på veckodag. (exempel: "Kan vi återkomma imorgon kl 13, eller vid en senare tidpunkt?" Samtalsrapporter mailas direkt eller vid specifika tider.

Priser hittar du här...

Våra tjänster har ingen bindningstid, Prova idag!

.


Exempel på hur tjänsten Meny+ kan låta i en BRF

Hej och välkommen till Bostadsrättsföreningen X! Hur kan vi hjälpa dig?

  • Felanmälan vitvaror tryck 1
  • Felanmälan vatten och avlopp tryck 2
  • Felanmälan tvättstuga tryck 3
  • Övriga fel tryck 4
  • För akuta fel tryck 5 så kopplas du direkt till jouren
   »   Kunden trycker 1.

Vi kommer att ringa dig på telefonnummer 08-543 22 10 passar det, tryck 1 tryck annars 2.

   »   Kunden trycker 1.

Vi kommer att ringa dig så snart som möjlig. Tack för samtalet!