Automatisk telefonpassning - Hur fungerar iSvar?
Samtalen besvaras när du inte kan och hanteras som du önskar.
RÖSTER Vi erbjuder röstinspelningar. Trevliga och professionella telefonröster borgar för en bra kundupplevelse. (Ni kan även spela in själva).
INGA BINDNINGSTIDER Ni förskottsbetalar till er pott och därifrån dras kostnaden. (Aktuellt Saldo anges i samtalsrapporten)
VIDAREKOPPLING Exempel: Ni kan välja att om kunden trycker 5 (akuta ärenden) vidarekopplas samtalet till valfritt nummer.
SAMTALSRAPPORT skickas via e-post eller SMS med information om ärende, tidpunkt, kontaktuppgifter (och aktuellt saldo). Mer information om rapporter hittar du här...
iSvar Standard
(DEMO 08 43737990) Valfri hälsningsfras (Första meningen) med eller utan företags-/föreningsnamnet:
"Hej och välkommen till xxxx AB. Kan vi nå dig på telefonnummer………. -tryck 1, annars tryck 2. Vi har tagit emot ditt telefonnummer och kommer att ringa upp dig snarast. Vill du lämna ytterligare information; lämna ett meddelande efter signalen."
iSvar Meny
(DEMO 08 43737033) Upp till 9 knappvalsmenyer, men vi rekommenderar max 5 (fler val upplevs ofta som jobbiga av kunden).
"Hej och välkommen till xxxx AB. För försäljning – tryck 1. För support - tryck 2. För övriga frågor – tryck 3. För akuta säkerhetsfrågor – tryck 4 så vidarekopplas ni till väktare."
iSvar Meny+
(DEMO 08 55117100) Förutom tjänsterna i "Standard" och "Meny" erbjuds även undermenyer. Exempel med 5 huvudmenyer: Kunden trycker 4 – "Felanmälan" och hamnar i en undermeny med följande knappval: hissar – 1, vatten- och avlopp – 2, el – 3, fönster – 4 osv.
Ni kan även låta kunden välja att ni återkommer vid
Specifika tidpunkter, antingen samma tid varje veckodag eller olika tider beroende på veckodag. (exempel: "Kan vi återkomma imorgon kl 13, eller vid en senare tidpunkt?"
Samtalsrapporter mailas direkt eller vid specifika tider.
Priser hittar du här...
Våra tjänster har
ingen bindningstid, Prova idag!
.
Exempel på hur tjänsten Meny+ kan låta i en BRF
Hej och välkommen till Bostadsrättsföreningen X!
Hur kan vi hjälpa dig?
- Felanmälan vitvaror tryck 1
- Felanmälan vatten och avlopp tryck 2
- Felanmälan tvättstuga tryck 3
- Övriga fel tryck 4
- För akuta fel tryck 5 så kopplas du direkt till jouren
» Kunden trycker 1.
Vi kommer att ringa dig på telefonnummer 08-543 22 10 passar det, tryck 1 tryck annars 2.
» Kunden trycker 1.
Vi kommer att ringa dig så snart som möjlig. Tack för samtalet!
Mer om tjänsten
Ring eller maila oss för beställning och önskemål om tjänster och funktioner. När ni betalt aktiveras tjänsten. Ni får då alla uppgifter ni behöver, samt ett telefonnummer som vi besvarar era samtal på (Vi har telefonnummer till alla riktnummerområden).
Har ni redan ett telefonnummer väljer ni istället när och hur snabbt iSvar ska svara åt er.
Vi kan t ex svara direkt, vid upptaget eller om ingen svarar efter x antal signaler. Information om vidarekoppling hittar du här...
När vi besvarat ett samtal får ni en rapport via email eller SMS med information om vem som ringt samt ärende (kundens meddelande). Mer information om rapporter hittar du här...
BESTÄLL
0761738500 eller maila
order@isvar.se
Vad kan tjänsten göra?
- Automatisk telefonpassning
- Registrera vad din kund vill
- Ta emot meddelande
- Ge information om öppentider
- Vidarekoppla samtal
- Fördela samtal
- Stöd för återuppringningstider
- Rapportera via email eller sms
-