Telefonpassning BRF
Vår telefonpassning lämpar sig för alla föreningar. Dock har iSvar utvecklat automatisk telefonpassning särskilt anpassat till BRF. Servicen förbättras och styrelsen avlastas.
Hur fungerar vår telefonpassning?
Som vår kund får ni ett telefonnummer avsett för er bostadsrättsförening. Har ni redan ett telefonnummer kan detta vidarekopplas till ert iSvar-nummer.
När en medlem ringer svarar iSvar automatiskt och guidar personen genom menyer (och undermenyer). Medlemmen knappar in vad han/hon behöver hjälp med. Därefter kan iSvar informera direkt eller ta kontaktuppgifter och erbjuda denne att bli uppringd.
Naturligtvis kan uppringaren även lämna ett meddelande.
Vid akuta ärenden kan iSvar SMS:a eller vidarekoppla till fastighetsskötare, jourtelefon, reparatör etc.
Exempel på felanmälan i BRF
Felanmälan av
|
Hantering av
|
Akuta ärenden direktkopplas till
|
Hissar
|
Mäklare
|
Fastighetsskötare
|
Fönster
|
Bokningar
|
Akutjouren
|
Sopor
|
Serviceärenden
|
Istappsjouren
|
Avlopp
|
Frågor
|
SOS Alarm/Väktartjänst
|
Porttelefon
|
Telefonsäljare
|
Hissjour
|
BRF valde iSvar
När man ringer till bostadsrättsföreningen besvaras samtalet automatiskt och via menyval uppger man sitt ärende; t.ex. felanmälan hissar, felanmälan vatten och avlopp osv. Vid akuta ärenden kan medlemmarna kopplas direkt till fastighetsskötare, jourtelefon eller liknande.
När ett samtal mottagits får styrelsen en rapport via e-post där det står vem som har ringt samt vad dom vill ha hjälp med. Vid akuta ärenden får styrelsen även ett SMS.
DEMO
08-55117100
Så kan det låta i er BRF