Telefonpassning kolonn

Telefonpassning BRF

Vår telefonpassning lämpar sig för alla föreningar. Dock har iSvar Telefoni utvecklat automatisk telefonpassning särskilt anpassat till BRF. Servicen förbättras och styrelsen avlastas.

Hur fungerar vår telefonpassning?

Som vår kund får ni ett telefonnummer avsett för er bostadsrättsförening. Har ni redan ett telefonnummer kan detta vidarekopplas till ert iSvar-nummer.
När en medlem ringer svarar iSvar automatiskt och guidar personen genom menyer (och undermenyer). Medlemmen knappar in vad han/hon behöver hjälp med. Därefter kan iSvar informera direkt eller ta kontaktuppgifter och erbjuda denne att bli uppringd.

Naturligtvis kan uppringaren även lämna ett meddelande. Vid akuta ärenden kan iSvar SMS:a eller vidarekoppla till fastighetsskötare, jourtelefon, reparatör etc.

Exempel på felanmälan i BRF

Felanmälan av

Hantering av

Akuta ärenden direktkopplas till

Hissar

Mäklare

Fastighetsskötare

Fönster

Bokningar

Akutjouren

Sopor

Serviceärenden

Istappsjouren

Avlopp

Frågor

SOS Alarm/Väktartjänst

Porttelefon

Telefonsäljare

Hissjour